Etusivu Jäsenyys

Jäsenenä YTK:ssa

YTK Työttömyyskassan on valinnut ansioturvansa vakuuttajaksi jo yli puoli miljoonaa suomalaista palkansaajaa. Kolme neljästä valitsee työelämänsä turvaksi myös YTK:n työelämäpalvelut. Jäsenenä olet taatusti turvassa työelämän kaikissa käänteissä.

Nainen fiilistelee hyväntuulisena kuulokkeet korvilla.

Uskomme avoimuuteen ja valinnan­vapauteen

YTK on avoin kaikkien alojen palkansaajille. Meillä voit vapaasti valita sinulle sopivan jäsenyyden: kassajäsenenä saat taloudellista turvaa työttömyyden varalta, täysjäsenenä ansioturvan päälle myös kattavat työelämäpalvelut. Jos olet vielä opiskelija ja työelämäsi alkutaipaleella, voit liittyä edullisesti opiskelijajäseneksi, mutta hyödyntää silti kaikkia työelämäpalveluita. Työttömyyskassaan liittyminen edellyttää työsuhdetta.

Jäseniltämme kuultua😍

Sain apua erittäin nopeasti ja monipuolisesti, kiitos!
Katja

Saamani palvelu oli nopeaa ja todella hyvää. Asiani hoitamiseen saamani juristi oli mahtava, ystävällinen ja erittäin ammattitaitoinen. En usko että ilman hänen apuaan olisi käynyt näin hyvin mahdollisen laittoman irtisanomisen kohdalla.

Anna

Tämä on hyvin tärkeä tuki jäsenelle. Arvostan suuresti. Kiitos!

Mikko

Kun itselläni oli suuri hätä yllättävässä tilanteessa, lakipalvelu kaikkinensa toimi erittäin sujuvasti ja säästyin itse raskaalta selvittelytyöltä tilanteessa, jossa olin neuvoton ja ”hukassa”. Tunsin suurta helpotusta ja kiitollisuutta saamastani avusta.

Eeva

Mahtavaa että tämä Lakikaveri-palvelu on olemassa, on pelastanut minut monesta tilanteesta kun on pitänyt varmistella pikaisella aikataululla asioita!

Jari

Olen hyödyntänyt vapaa-ajan tapaturmavakuutusta useita kertoja ja kerran ihan magneettikuviinkin asti. On helppo ja huoleton olo, kun tietää laittaneensa vakuutukset kuntoon kaiken varalta, myös vapaa-ajalle. Äärettömän hyvä jäsenetu!

Sami

Hyvää tiedotusta, selkeitä neuvoja ja simppeli prosessi ammatilliseen oikeusturvaan. Tärkeintä, ettei tarvitse miettiä ”mitä jos”?

Miikka

Tää Eduhouse-hommeli on just sitä, mitä olen pari vuotta kaivannut! Nyt pätkätyöläinenkin voi omaan tahtiin ja 24 eurolla petrata osaamistaan. Kiitos siitä teille 🙂

Linnea

En ollut tajunnutkaan, että jäsenille on tarjolla ihan huikea määrä erittäin hyviä verkkokoulutuksia, jotka kuuluvat jäsenmaksuun! Löysin koulutuksista mm. 20h kestävän HR-koulutuskokonaisuuden, joka on näppärästi jaettu lyhyisiin osioihin ja so far voi sanoa, että hyvältä vaikuttaa.

Heidi

Erittäin hyvä kokemus ja sain paljon henkilökohtaista apua, ja opin paljon. Kiitos lakiavun pääsimme erittäin hyvään neuvottelutulokseen irtisanomistilanteessa.

Tapani

Olen erittäin tyytyväinen valintaani ja suosittelen YTKn jäsenyyttä vilpittömästi kaikille. Olen alusta asti saanut ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua!

Alissa

Helppo ja vaivaton. Yksi maksu vuodessa.

Kaisa

Pidän siitä, miten asioita on kehitetty viime aikoina eli jäsenet on otettu mukaan toimintaan ja heidän mielipiteitään ja kokemuksiaan arvostetaan. Kassa ei ole kasvoton vaan hyvinkin lähestyttävä sekä vaikuttava toimija alallaan. Kehittyvä kassa monellakin tapaa.

Johan

Mutkatonta asiointia, ystävällistä ja välittävää palvelua, edullinen.

Maiju

YTK tuntui hyvältä ja edulliselta vaihtoehdolta turvata työelämän muutokset. Yllättäen vaihdoin myös alaa, jolloin työttömyysturva takasi lapsiperheelle toimeentulon opiskeluiden aikana. Uusi ammatti ja uusi työ alkanut. Kiitos mukana olosta. En olisi tässä muuten.

Heikki

Saan YTK:sta elämääni varmuutta, turvaa ja selkeitä vastauksia kysymyksiini.

Matti

Olen niin kiitollinen siitä, miten kanssanne kaikki asiat hoituu ja tunnen itseni tärkeäksi. Kiitos teille kaikille, lämmin halaus!

Terhi

Parasta tarjolla jäsenillemme

Olemme jo yli 30 vuotta kehittäneet palveluitamme jäsentemme vuoksi. Kysymme ja seuraamme tyytyväisyyttänne ja teemme muutoksia sen mukaan, mitä jäsenemme meiltä haluavat. Ansioturvan osalta saat meiltä oikeudenmukaista toimintaa ja inhimillistä neuvontaa. Työelämäpalveluita kehitetään paitsi teidän toiveidenne, myös jatkuvasti muuttuvaa työelämää silmälläpitäen.

Monta erilaista kakkupalaa, joista käsi valitsemassa yhtä.
Käsi valitsemassa erilaisia pöydällä olevia esineitä ja työkaluja, kuten vasara, mittanauha, lankarulla, vispilä.

Jäsenyyden abc

Kuka voi liittyä jäseneksi? Miten vaihdan työttömyyskassaa? Mitä tarkoittaa jäsenyysedellytys? Lue täältä vastaukset kaikkiin jäsenyyteen liittyviin kysymyksiin.

Suosittele jäsenyyttä

Yleisin syy liittyä meille on kavereilta kuultavat suosittelut. Olemme kovin ilahtuneita siitä, miten hyvä sana kiertää! Jos sinäkin haluat kertoa meistä eteenpäin, voit ladata ja tulostaa tästä jäsenyydestämme kertovan julisteen vaikka työpaikkasi kahvihuoneeseen tai käyttää digiversiota työpaikan infonäytöllä. Voimme myös pyynnöstäsi lähettää julisteen sinulle postitse.

Liity jäseneksi jo tänään!