Jäsenyys

YTK-Yhdistys ry:n jäseneksi voi liittyä Yleinen työttömyyskassa YTK:n jäsen, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt. Pelkkä yhdistyksen jäsenyys ei ole mahdollinen. Mikäli olet jo Yleinen työttömyyskassa YTK:n jäsen, riittää, että täytät yhdistyksen liittymislomakkeen. Mikäli et vielä ole jäsenenä Yleinen työttömyyskassa YTK:ssa, voit liittyä sekä kassaan että yhdistykseen samalla lomakkeella työttömyyskassan sivujen kautta. Lisätietoa liittymisestä löydät vasemman laidan valikosta.

YTK-Yhdistys ry:n kalenterivuosittaisen jäsenmaksun suuruus vuonna 2015 on 18 euroa. Jäseneksi liittyvä saa jäsenmaksulaskun postitse kotiin kahden viikon kuluessa liittymisestä. Jatkossa jäsenille lähetetään jäsenmaksutiedot kunkin vuoden tammikuussa. Katso lisätietoa laskutuksesta ja E-laskun käyttöönotosta vasemmalta.

Jäsenyyteen sisältyy oikeusturva- ja vapaa-ajan ryhmätapaturmavakuutus sekä mahdollisuus saada oikeudellista työsuhdeneuvontaa lakimieheltä puhelimitse. On huomioitavaa, että em. turva katkeaa jäsenyyden päättyessä. Huolehdi siis esim. jäsenmaksun maksamisesta ajallaan, niin varmistat vakuutusten ja muiden etujen  voimassaolon. Lisätietoa jäsenyyden päättymisestä löydät vasemmasta laidasta.

JÄSENEDUT PÄHKINÄNKUORESSA

Tämä kaikki 18 euron kalenterivuosittaisella jäsenmaksulla:

• Lakimiehen oikeudellinen työsuhdeneuvonta
   pelkän puhelinmaksun hinnalla
• Oikeusturvavakuutus laittoman irtisanomisen varalle

(ed. 6 kk:n jäsenyyttä)
• Tapaturmavakuutus vapaa-ajalle

(hoitokulut takaisin ilman omavastuuta)
• Työsuhdetietoa yhdistyksen kotisivuilla
• Työnhaun verkkovalmennusta
• Takaisin töihin - yksilöllistä työnhakuvalmennusta

Yhteistyökumppaneiden tarjoamat edut: