Jäsenyys

YTK-Yhdistys ry:n jäseneksi voi liittyä Yleinen työttömyyskassa YTK:n jäsen, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt. Pelkkä yhdistyksen jäsenyys ei ole mahdollinen. Mikäli olet jo Yleinen työttömyyskassa YTK:n jäsen, riittää, että täytät yhdistyksen liittymislomakkeen. Mikäli et vielä ole jäsenenä Yleinen työttömyyskassa YTK:ssa, voit liittyä sekä kassaan että yhdistykseen samalla lomakkeella työttömyyskassan sivujen kautta. Lisätietoa liittymisestä löydät vasemman laidan valikosta.

YTK-Yhdistys ry:n kalenterivuosittaisen jäsenmaksun suuruus vuonna 2014 on 18 euroa. Jäseneksi liittyvä saa jäsenmaksulaskun postitse kotiin kahden viikon kuluessa liittymisestä. Jatkossa jäsenille lähetetään jäsenmaksutiedot kunkin vuoden tammikuussa. Katso lisätietoa laskutuksesta ja E-laskun käyttöönotosta vasemmalta.

Jäsenyyteen sisältyy oikeusturva- ja vapaa-ajan ryhmätapaturmavakuutus. On huomioitavaa, että em. vakuutusturva katkeaa jäsenyyden päättyessä. Huolehdi siis esim. jäsenmaksun maksamisesta ajallaan, niin varmistat vakuutusten voimassaolon. Lisätietoa jäsenyyden päättymisestä löydät vasemmasta laidasta.

Vakuutusturvan lisäksi yhdistyksen jäsenillä on mahdollisuus hyödyntää myös muita jäsenetuja, kuten saada oikeudellista työsuhdeneuvontaa puhelimitse. Tästä palvelusta ja muista jäseneduista löydät vasemmalta kohdasta jäsenedut.