Tammikuun etu:

Hanki itsellesi Shell Card Pribvate yksityiskortti, jolla voit maksaa kaikki autoiluun liittyvät ostoksesi kätevästi. YTK ry:n jäsenenä saat Shell- ja St1-palveluasemilta 2,44 senttiä litralta alennusta bensiinistä ja dieselistä. Alennus on tilikohtainen, johon voit liittää kaikkiaan 4 lisäkorttia. Lisäksi kiitokseksi hyväksytystä hakemuksesta saat Shell pesulahjakortin. Lisää kortista tästä

Tarjous on voimassa tammikuun loppuun asti.

Shell Card Private - yksityishenkilöiden polttoainekortti

Shell Card Private - kortti on monipuolinen ja turvallinen maksuväline, joka käyt maksuvälineenä kaikilla Suomen ja Ruotsin Shell- ja St1 -asemilla. Käytössä yli 1000 aseman huoltamoketjun verkosto. Kortilla voi maksaa kätevästi kaiken autoiluun liittyvän, polttoaineista autokemikaalehihin ja ruokaan. Lisäksi Suomessa on lähes 60 Palvelutankkausasemaa, jolla Palvelumestari auttaa autoiluun liittyvissä tarpeissa kuten tankkaus, öljyn tarkistus ja lasinpesunesteen lisäys.

Korttitiliin voidaan liittää neljä rinnakkaiskorttia, jolloin jokaisella autoilevalla perheenjäsenenllä on oma korttinsa. E-laskussa tilinhoitomaksu 0 €.

Lisätietoa hakemisesta ja YTK-Yhdistyksen alennuksesta löydät OMA+ palvelusta. Kortista yleistä tietoa löydät osoitteesta www.shellcardprivate.fi

St1 tarjoaa yhdistyksen jäsenille seuraavia korttivaihtoehtoja.

St1 Käteisalennuskortti

Maksuttomalla St1 Käteisalennuskortilla saat alennusta heti yli 400 St1- ja Shell-asemalta Suomessa, kun maksat tankkauksen pankkikortilla, Visa Electronilla, käteisellä tai debitillä.

Alennus on asemakohtainen ja voi vaihdella päivittäin. Kortin tilauslinkin löydät OMA+ palvelusta

Polttoainealennuksen lisäksi kortilla on myös muita etuja, jotka on nähtävissä tästä. Lisäksi saat halutessasi polttoaineostoksestasi kuitin kännykkään / verkkopalveluun. Lisää kännykkäkuitista voit lukea www.st1.fi.

Huom! Shell express-asemat eivät kuulu alennuksen piiriin