Työnhaun verkkokoulutus

Osallistumalla verkkokoulutukseen saat ideoita ja intoa työpaikan hakemiseen. Työpaikan hakemisessa tarvitaan enemmän kuin CV tai hiottu hakemusteksti: hyvä pohjatyö. Ilmoittautumalla saat valmennukseen käyttäjätunnukset kuukauden ajaksi ja voit käydä eri osiot läpi omaan tahtiisi. Kuukauden käyttöaika alkaa kulumaan siitä päivästä lukien, kun saat tunnukset käyttöösi.

Työnhakuvalmennus verkossa tarjoaa nyt helpon tavan paneutua oman uran edistämiseen. Opintojen määrää voi verrata kahden viikon ryhmämuotoiseen kurssiin. Verkossa saat kuitenkin käydä osiot läpi omaan tahtiisi, paikasta ja ajankohdasta riippumatta. Osallistuminen edellyttää ainoastaan pääsyä tietokoneelle ja verkkoon.

Valmennus koostuu 10 askelmasta. Aihealueet käydään läpi videoluentojen ja niiden materiaalien, haastattelujen ja harjoitusten avulla. Videoluentojen kautta sinua opastavat kokeneet kouluttajat.

Valmennuksen aikana kiteytät parhaat ominaisuutesi työnhaun kannalta. Muodostat tehokkaat työnhaun tekstit ja valmistaudut työhaastatteluun. Työnhaun tekstit voit tulostaa tai tallentaa omalle koneellesi. Koko valmennuksen ajan kehität itsellesi hyvää suunnitelmaa työnhakua varten.

Valmennuksen 10 askelmaa

1. Johdanto
2. Uran suunnittelu
3. Oma osaaminen
4. Työmarkkinat
5. Osaamisen markkinointi
6. Työnhaun metataidot
7. Työnhaun tekstit
8. Työnhaun viestintä puhelimessa
9. Työhaastattelu
10. Työnhaun suunnitelma

Hinta
Verkkokoulutuksen hinta YTK-Yhdistys ry:n jäsenille 20 €, joka laskutetaan kuukauden kuluttua ilmoittautumisesta.

Mikäli haluat valmennuksen lopussa kouluttajan henkilökohtaisen ohjauksen ja palautteen tekemistäsi työnhaun asiakirjoista ja virtuaalihaastattelusta, hinta on 60 €.

Ilmoittautuminen
Täytä palautelomake. Kirjoita viesti -kenttään "Työnhaun verkkokoulutus" tai "Ohjattu työnhaun verkkokoulutus" ja täytä yhteystietosi. Saat Cimson Koulutuspalveluilta sähköpostilla käyttäjätunnukset yhdeksi kuukaudeksi.

Halutessasi, voit tilata tutustumislinkin Mikko Kotrolta.

Cimson Koulutuspalvelut
Mikko Kotro