Sivuston käyttöehdot

Nämä Internet-sivut omistaa YTK-Yhdistys.

Osoite:
Teollisuuskatu 4
32200 Loimaa

Tekijänoikeudet

Näiden Internet-sivujen tekijänoikeus kuuluu YTK-Yhdistykselle. Sivujen kopioiminen kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. Tietojen tallettaminen käyttäjän koneella tai tulostaminen yksityishenkilön henkilökohtaiseen käyttöön on sallittua.

Vastuunrajoitukset

Sivuilla julkaistut materiaalit saattavat sisältää teknisiä tai sisällöllisiä virheitä, eikä YTK-Yhdistys takaa että sivuja voidaan aina käyttää keskeytyksettä tai virheettömästi. YTK-Yhdistys ei ole vastuussa sivuilla tarjoamansa palvelun tai sen keskeytymisen aiheuttamista välittömistä tai välillisistä vahingoista. YTK-Yhdistys ei vastaa millään tavalla sivuilla sijaitsevien kolmansien osapuolien linkkien kautta saatavilla olevista sivuista tai niiden sisällöstä.

Tekniset suositukset

Sivustomme vaatii JavaScriptiä, joten selaimesi tulisi tukea sen käyttöä. Asian voit tarkistaa selaimesi Internet-asetuksista. Internet Explorer 6 : Työkalut (Tools) -> Internet asetukset (Internet Options) -> Suojaus (Security) -> Internet-ikoni -> Mukautettu taso (Custom Level)-> Komentosarjat (Scripting) -> Salli aktiiviset komentosarjat, Ota käyttöön -valintaruutu (Active scripting, Enable-valintaruutu).

Adobe Acrobat Reader

Sivustolla on julkaistu pdf- tiedostoja, joiden lukemiseen tarvitaan Adoben Acrobat Reader -lukuohjelma. Lataa Acrobat Reader tästä.

Haku

Sivustolta voi hakea tietoa navigoinnin lisäksi sivuston hakukoneella sekä sivukartan avulla.